Forum www.nowystaw.fora.pl Strona Główna www.nowystaw.fora.pl
Oficjalne forum serwisu www.nowy-staw.cba.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZK nie jeździ do Nowego Stawu?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nowystaw.fora.pl Strona Główna -> Rozmowy na temat...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrosseWerder




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grosse Werder

PostWysłany: Pią 13:30, 27 Mar 2009
PRZENIESIONY
Pią 17:54, 27 Mar 2009    Temat postu: MZK nie jeździ do Nowego Stawu?

Forma Latocha prawdopodobnie przejmnie po MZK, które znajduje się "na krawędzi bankructwa", linie podmiejskie. Mowa tu także o liniach nr 4 i 6 do Nowego Stawu.

Cytat, źródło: malbork.naszemiasto.pl

Autobusy Miejskiego Zakładu Komunikacji już tylko w Malborku?
27.03.2009
Prawdopodobnie za moment mieszkańcy dowiedzą się, dokąd zmierza Miejski Zakład Komunikacji w Malborku. Burmistrz i urzędnicy mają nową koncepcję rozwiązania problemów komunalnej spółki, znajdującej się w ciężkiej kondycji. MZK ma opuścić linie podmiejskie. Wszystko wskazuje też na to, że nie będzie prywatyzacji przygotowywanej od ponad roku.

W przyszłym tygodniu planowane jest spotkanie burmistrza z włodarzami z gmin, na terenie których obecnie kursują autobusy MZK. Przedstawiciele ościennych samorządów powinni wówczas oficjalnie dowiedzieć się, że malborska spółka wycofa się z linii podmiejskich. Z informacji, jakie uzyskaliśmy w magistracie, wynika, że chęć prowadzenia przewozów w okolicach Malborka zgłosiła firma Latocha spod Tczewa, która niedawna była zainteresowana zakupem MZK.

- Chcielibyśmy, aby zewnętrzny przewoźnik, który złożył akces, w tym wypadku PUH Latocha, w maju lub czerwcu wszedł na linie pozamiejskie. Przewoźnik ten posiada odpowiedni tabor oraz zezwolenia, jest więc przygotowany, by wejść na linie zewnętrzne - wyjaśnia Andrzej Rychłowski, burmistrz Malborka. - Nie chcemy sytuacji, w której w ogóle żaden przewoźnik nie będzie jeździł, przejście to będzie się więc odbywało w sposób płynny, a przewozy będą od razu zapewnione.

Czy sąsiednie samorządy mają szansę współdecydować o wyborze nowego przewoźnika? W magistracie tłumaczą, że to "na podstawie porozumień międzygminnych miasto zabezpiecza komunikację na terenie ościennych gmin".

- Linie te są nierentowne, a gminy dopłacają trzykrotnie mniej do wozokilometra niż miasto, o czym je niejednokrotnie informowaliśmy. Zawarte porozumienia regulują sprawę wypowiedzenia umów - mówi Andrzej Rychłowski.

Wyjście MZK z linii podmiejskich oznacza mniej pracy dla kierowców spółki komunalnej, a zatem - niestety - groźbę zwolnień. Ale burmistrz zapewnia, że nowy przewoźnik zatrudni część załogi.
- Chcemy, aby było to między 20 a 25 osób, co do których pan Latocha zadeklarował, że jest gotowy je przejąć - mówi włodarz Malborka. - Wiadomo, że w spółce, która będzie jeździła tylko po mieście, nie będzie potrzeba tylu kierowców, ilu pracuje tam dziś, stąd pomysł o przejściu.

PUH Latocha miałoby wynajmować część bazy MZK i stąd jego autobusy "startowałyby" na linie podmiejskie.

Od maja lub czerwca MZK prowadziłby przewozy tylko w mieście. Jednak też nie wiadomo, jak długo jeszcze, gdyż magistrat wkrótce planuje wykonać kolejny ruch: ogłosić przetarg na usługi komunikacyjne w samym Malborku. Z odpowiedzi, jaką otrzymaliśmy z Urzędu Miasta, można się jedynie domyślać, że potem dni MZK będą policzone, bo burmistrz tłumaczy, iż "jednym z kryteriów przetargu będzie przejęcie dużej części pozostałej załogi MZK". Dużej części, a co z pozostałymi?
- W trudnej sytuacji rynkowej należy się liczyć z tym, że niektórzy z pracowników - maksymalnie 10-15 procent - stracą zatrudnienie, jednak my będziemy się starali znaleźć im zatrudnienie w innych podmiotach. Wszystkie te działania mają jednak na celu uratowanie zakładu i komunikacji w mieście, wyprowadzenie zakładu na nowe tory - dodaje Andrzej Rychłowski.

W planach jest, by w przyszłości w Malborku działało sześć linii miejskich.


Kamila Bucholz - POLSKA Dziennik Bałtycki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GrosseWerder




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grosse Werder

PostWysłany: Pon 19:09, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]

Podział komunikacyjnej mapy powiatu - wkrótce mają być znane losy MZK

Miejski Zakład Komunikacji nie będzie już wozić mieszkańców gminy wiejskiej Malbork, Nowego Stawu, Starego Pola oraz Sztumu i Starego Targu. Rezygnacja z obsługi linii pozamiejskich jest podyktowana złą sytuacją ekonomiczną przewoźnika, który skupi się na obsłudze samego Malborka. Nie oznacza to, że mieszkańcy wyżej wymienionych miejscowości pozostaną bez obsługi komunikacyjnej. Te zadania przejmie PUH Latocha z podtczewskich Wielgłów. To ta sama firma, która miała sprywatyzować MZK, a ostatnio wycofała się z tego zamiaru. Wkrótce może się jednak okazać, że PUH Latocha, zgodnie z pierwotnym zamiarem, będzie woziło także malborczyków.

Przed tygodniem informowaliśmy, że MZK, spółka miejska, nosi się z zamiarem rezygnacji ze świadczenia usług komunikacyjnych na liniach pozamiejskich.

- Zadaniem naszego samorządu jest tu przede wszystkim dbanie o komunikację na terenie miasta, choć oczywiście czynimy największe starania, aby linie zamiejskie wciąż działały i mieszkańcy okolicznych miejscowości mogli korzystać z komunikacji. Dlatego chcemy, aby zmiana przewoźnika odbyła się płynnie, bez przerw w świadczeniu usług - tłumaczy Andrzej Rychłowski, burmistrz Malborka.
W poniedziałek odbyło się spotkanie w Urzędzie Miasta Malborka, w którym uczestniczyli włodarze samorządów, z których MZK się wkrótce wycofa. Obecny był też Tomasz Latocha, właściciel firmy przewozowej, która chce rozpocząć działalność w powiatach malborskim i sztumskim.

- Pan Latocha zaproponował nam rozkład jazdy, który obowiązywałby na terenie naszej gminy - opowiada Jerzy Szałach, burmistrz Nowego Stawu. - Jest on zadowalający, bo zabezpiecza nasze potrzeby bardziej, niż robi to teraz MZK. Będziemy jeszcze omawiali szczegóły porozumienia. Udostępnię jego firmie, jak także innym przewoźnikom, nasze przystanki autobusowe.

Zanim PUH Latocha rozpocznie swoją działalność, będzie musiało otrzymać dotacje z Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku w formie dopłat do przewozów. Jednocześnie samorządy gminy Malbork, Nowego Stawu, Starego Pola, Sztumu i Starego Targu będą musiały wypowiedzieć porozumienie z samorządem miasta Malborka, który określa pozaustawowe ulgi dla pasażerów i ceny biletów. I tutaj pojawia się problem dla mieszkańców, bo dotychczasowe ulgi (pozaustawowe) przestaną istnieć. Na ich utrzymanie samorządy wykładały bowiem pieniądze z własnych budżetów (w przypadku Nowego Stawu jest to ok. 110 tys. zł rocznie).

- Na liniach pozamiejskich będą ulgi ustawowe, natomiast inaczej będzie z ulgami uchwalonymi wcześniej przez Radę Miasta, a które funkcjonowały w całym powiecie. Te ulgi nie będą obowiązywały na liniach zamiejskich. Była to dotacja samorządu malborskiego do funkcjonowania komunikacji w całym regionie, co było dla miasta obciążeniem - mówi Rychłowski.

Wycofanie się MZK z ościennych gmin wpłynie na los kierowców przewoźnika. Trzeba będzie zmniejszyć kadrę, ale magistrat obiecuje, że zrobi wszystko, by znaleźli oni zatrudnienie w PUH Latocha. Firma spod Tczewa prowadzi rozmowy z MZK na temat wynajmu części terenów na potrzeby swojej działalności, więc teoretycznie kierowcy nadal by wyjeżdżali i wracali do bazy przy ul. de Gaulle'a.

Włodarz Malborka zapewnia, że skoncentrowanie się miejskiego przewoźnika na obsłudze miasta spowoduje poprawę funkcjonowania komunikacji.

- Zostaną wprowadzone zmiany. Będzie zwiększona do sześciu liczba stałych linii miejskich, które kursować będą z większą częstotliwością i do późniejszych godzin - zapowiada Rychłowski. - Z ponad 700 tysięcy wozokilometrów przejeżdżanych przez MZK w ciągu roku, około 60-65 procent stanowiły kursy poza miasto. Teraz podobną liczbę przewoźnik miejski "wyrabiać" będzie w samym mieście.

Zagadką pozostaje jeszcze przyszłość samego MZK. Miasto wynajęło firmę konsultingową, która ma przeprowadzić analizę sytuacji spółki po rezygnacji z linii pozamiejskich. Od wyników tego badania będą zależały dalsze plany magistratu. Wcześniej zapowiedziano przetarg na świadczenie usług komunikacyjnych w mieście, do którego mogłyby przystąpić prywatne firmy. Teraz burmistrz nie wyklucza przeprowadzenia restrukturyzacji zakładu. Jeśli będzie przetarg i nie wygra go MZK, wówczas istnienie spółki przestanie mieć sens.

Może miasto sprzeda zakład firmie, która już się zakwateruje w bazie MZK, lub podejmie decyzję o likwidacji swojego przewoźnika?

- Myślę, że dużo zależeć będzie także od załogi MZK - mówi włodarz Malborka. - Niektóre zapisy układów zbiorowych nie są adekwatne do istniejących warunków i wpływają w zasadniczy sposób na sytuację ekonomiczną firmy. Skutki ewentualnej likwidacji zakładu to także koszty. Za wcześnie więc mówić o ostatecznym rozwiązaniu, póki jeszcze nie są gotowe analizy. Cały czas powtarzam, że chodzi nam o to, by komunikacja w mieście działała sprawniej, jak najlepiej dla naszych mieszkańców.


Jacek Skrobisz - POLSKA Dziennik Bałtycki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GrosseWerder




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grosse Werder

PostWysłany: Pią 8:31, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]

Dopiero za kilka miesięcy ma się wyjaśnić przyszłość MZK Sp z o.o. w Malborku

Przez najbliższe miesiące Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Malborku będzie działał na tych samych zasadach, co dotychczas. Nie oznacza to jednak, że spokojnie będzie wewnątrz spółki.
Burmistrz Malborka zapowiedział działania restrukturyzacyjne, których skuteczność ma zadecydować o przyszłości miejskiego przewoźnika oraz załogi.


Zarząd MZK musiał zwołać zgromadzenie wspólników (jedynym reprezentantem jest burmistrz stojący na czele samorządu będącego właścicielem przedsiębiorstwa). Tak nakazuje kodeks spółek handlowych, bo bilans działalności przewoźnika wykazał stratę przewyższającą sumę kapitałów zapasowego i rezerwowych oraz połowę kapitału zakładowego. Podczas zgromadzenia wspólników zapadły decyzje co do przyszłości spółki miejskiej. Ich konsekwencją będzie m.in. dofinansowanie MZK.

- W najbliższym czasie przedstawię Radzie Miasta propozycję uchwały o dofinansowaniu MZK kwotą 600 tysięcy złotych na pokrycie części zobowiązań bieżących - zapowiada Andrzej Rychłowski, burmistrz Malborka. - Po przeprowadzeniu analizy zmian w spółce, których efekty będzie widać za kilka miesięcy, będzie można podjąć decyzję co do formy dalszego funkcjonowania MZK. Wiele zależeć będzie od tego, na ile zmieni się sytuacja w zakładzie po wprowadzeniu zmian. Póki co, będzie on funkcjonował normalnie.To są słowa, które uspokoją raczej mieszkańców korzystających z usług przewoźnika. Natomiast niepewność o swoją przyszłość odczuwają pracownicy MZK.

- Dodatkowe działania zarządu, rozmowy ze związkami, wprowadzenie nowego regulaminu płac mogą doprowadzić do tego, że będzie szansa na poprawę sytuacji zakładu. Ale to będziemy wiedzieli za kilka miesięcy. Podjęte będą działania restrukturyzacyjne i zobaczymy, jakie przyniosą one efekty - mówi Rychłowski.

Pewne jest to, że wkrótce autobusy MZK przestaną wozić pasażerów z ościennych gmin. Przewoźnik będzie działał tylko na terenie Malborka. Gminy: wiejska Malbork, Nowy Staw, Stare Pole oraz z powiatu sztumskiego (Sztum i Stary Targ) będą musiały podpisać nowe umowy na świadczenie usług komunikacyjnych z inną firmą, Będzie to prawdopodobnie Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Latocha z podtczewskich Wielgłów.

Przedstawiciel tej firmy już spotykał się z włodarzami samorządów i uzgadniano przyszłe rozkłady jazdy, które zastąpią kursy MZK. To właśnie w tej firmie ma znaleźć pracę część obecnych kierowców MZK. Malborska spółka będzie musiała zwolnić część pracowników, bo przy ograniczeniu swojej działalności nie będzie możliwości utrzymania kadry w obecnym stanie.


Jacek Skrobisz - POLSKA Dziennik Bałtycki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowy-staw.cba.pl
Administrator



Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Staw

PostWysłany: Pią 11:15, 05 Cze 2009    Temat postu:

W całym mieście huczy z powodu niezadowolenia mieszkańców z usług obcnego przewoźnika, który zastąpił autobusy MZK z Malborka. LATOCHA z Tczewa, który wykonuje przewozy na trasie Nowy Staw - Lubstowo - Malbork, Nowy Staw - Dębina - Malbork, Nowy Staw - Kościeleczki - Malbork, zastosował wobec Nowostawian surowy regulamin. Mieszkańcy skarżą się najczęściej na małą ilość miejsca w pojazdach oraz drogie bilety. Ponoć uczniowie, którzy chcą dojechać do Malborka, a nie posiadają biletu miesięcznego muszą zakupić cały bilet?

Proszę o wyrażenie zdania na ten temat mieszkańców Nowego Stawu i osób odwiedzających miasto. Czy są problemy z dojazdem? Jak przebiega podróż? Jak wygląda sprawa biletów? Zapraszamy do dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
a.




Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:45, 06 Cze 2009    Temat postu:

no ładne rzeczy... powiedzcie mi proszę, czy bilety można kupić w kiosku czy tylko u kierowcy, i czy normalnie odjeżdżają z dawnego przystanku na malborskim dworcu czy w innym miejscu jest przystanek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GrosseWerder




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grosse Werder

PostWysłany: Sob 9:21, 06 Cze 2009    Temat postu:

Według regulaminu ulg Pana Latochy uczniowie w okresie rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia gimnazjum, szkoły ponadpodstawowej lub ponadgimnazjalnej mogą korzystać z 49% ulgi jedynie na podstawie imiennego biletu miesięcznego i to jedynie w drodze do szkoły i z powrotem, w każdym innym przypadku opłata za przejazd wynosi 100% ceny biletu. Darmowe przewozy dotyczą tylko dzieci do 4 roku życia i to tylko wtedy gdy nie będą zajmowały oddzielnego miejsca siedzącego. Shocked Pozostali płacą chociażby 5%, jak jest w przypadku opiekuna osoby "...niewidomej... i "...niezdolnej do samodzielnej egzystencji...", ale zawsze coś. Nawet policjant na służbie musi zapłacić 22% ceny biletu ShockedShocked.

Bilety można nabyć u kierowcy, bilet miesięczny przy dworcu PKP w Malborku. Według Pana Latochy opłata za przejazd na linii Malbork - Nowy Staw wynosi 3,50 zł.

Rozkład jazdy można powiedzieć "luźniejszy" od rozkładu MZK.
Nowy Staw-Kościeleczki-Malbork
[link widoczny dla zalogowanych]

Nowy Staw-Dębina-Malbork
[link widoczny dla zalogowanych]

Nowy Staw-Lubstowo-Malbork
[link widoczny dla zalogowanych]

Malbork-Kościeleczki-Nowy Staw
[link widoczny dla zalogowanych]

Malbork-Lubstowo-Nowy Staw
[link widoczny dla zalogowanych]

Malbork-Dębina-Nowy Staw
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostałe rozkłady jazdy, teraz są już wszystkie, aby urlopowe ścieżki jak najczęściej prowadziły do Nowego Stawu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
a.




Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:55, 06 Cze 2009    Temat postu:

Dzięki za informacje:) Pewnie wszyscy jesteście na obchodach Dnia Nowego Stawu (mam nadzieję, że chociaż macie ładną pogodę Smile ) Ale chciałam zapytać, czy macie może rozkład z Malborka, przez Kościeleczki do Nowego Stawu ?Smile Z góry dziękuję Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
a.




Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:57, 06 Cze 2009    Temat postu:

uczniowie w okresie rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia gimnazjum, szkoły ponadpodstawowej lub ponadgimnazjalnej mogą korzystać z 49% ulgi jedynie na podstawie imiennego biletu miesięcznego i to jedynie w drodze do szkoły i z powrotem, w każdym innym przypadku opłata za przejazd wynosi 100% ceny biletu.





Czyli, jeżeli ktoś kupi bilet miesięczny i będzie chciał pojechał po 16 do Malborka, to musi kupić nowy, cały bilet!? Współczuję


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
.
Gość






PostWysłany: Sob 21:45, 06 Cze 2009    Temat postu:

dobrze, że został ten temat poruszony na forum.

Dodam od siebie, że mam nadzieje na szybki koniec "kariery" latochy w Nowym Stawie i okolicach. To jest po prostu nie do przyjęcia jak nas władze urządziły zatrudniając tak niekompetentą firme jak latocha. Moim zdaniem nawet nie ma co rozważać nad funkcjonowaniem tej firmy, tylko od razu szukać innego przewoźnika. Argumentów przeciw jest dużo: nigdy nie wiadomo, czy "zmieścimy się" do tych mających być chyba żartem (?) busów, czy kierowcy potrafią sprawdzać licznik paliwa w pojazdach (przykład z dzisiejszego dnia: kierowca MYŚLAŁ, że licznik wskazuje na odpowiednia ilosc paliwa ktore niestety skoczylo sie juz przed tragaminem i trzeba było czekać poł godziny w polu na przesiadke). Tragedia, tragedia, i jeszcze raz tragedia. Kierowcy busów uczeni byli chyba do przewożenia warzyw na targ a nie ludzi, no ale przecież trzeba jakos nadrobic czas poswiecony na sprzedawaniu biletow kazdemu po kolei i sprawdzaniu tych kart pasazera :/ Naprawdę nie wiem, ile trzeba wypić, żeby wymyslic taką strategie działania. Bo chyba każdy przyzna że jest ona żałosna, a już napewno jeśli chodzi o stosowanie jej na takich trasach jak Malbork-Nowy Staw. A z cenami biletów to naprawdę jest paranoja! Dotychczas uczniowie, studenci, emeryci itp mogli pojechać do Malborka za 1,80 zł (2 zł u kierowcy) a teraz wszyscy bez wyjątku muszą płacic 3,50!!! to jest jakaś kpina ze strony latochy i mam nadzieję, że długo nie pożeruje on na okolicach Malborka :/ Chyba każdy przyzna, że przejażdżka Malbork-Nowy Staw za 7 zł w obie strony to trochę droga impreza!! Zważywszy na to, że dotychczas płaciło się prawie o połowę mniej!! Mam nadzieję, że władze Nowego Stawu wezmą sprawy w swoje ręce i nie pozwolą na to, żeby mieszkańcy byli tak traktowani przez tą żałosną formę. Bo podróż ludzi w tych busach wygląda jak przewoź uchodźców, a nie pasażerów.

Zyczę Wam wszystkim ( i sobie też), żeby Nowy Staw zmienił przewoźnika tak szybko, jak go pozyskał.
Powrót do góry
a.




Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 6:39, 07 Cze 2009    Temat postu:

Dziękuję za zamieszczenie tablicy inf. Kurczę mogłam poprosić o wszystkie połączenia <glupekzemnie> . Jakoś sobie poradzę Smile <urlopik>
A propo jakis zmian, może mieszkańcy mogliby ten temat poruszyć na jakiejś sesji rady miasta.

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowy-staw.cba.pl
Administrator



Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Staw

PostWysłany: Pon 8:56, 08 Cze 2009    Temat postu:

Nadmienię, że rozkład jazdy można sprawdzić bezpośrednio na stronie firmy LATOCHA.

Wszystkie trasy: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neuteicher




Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:08, 08 Cze 2009    Temat postu:

Sądzę, że jeśli chodzi o niedogodności rozkładowe, nie będzie problemu z jego korektą. Wystarczy zadzwonić / napisać maila do pana Latochy. To firma prywatna, powinna być nastawiona na "dobro" klienta. Ciekawe, czy Urząd Miejski dotuje przewozy z tytułu udzielanych przez przewoźnika ulg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 0:23, 09 Cze 2009    Temat postu:

DŁUGO TRWA SPRZEDAŻ BILETÓW, JAK DLA MNIE TO TRAGICZNE SA CENY I BRAK ZNIZEK DLA DZIECIAKÓW
Powrót do góry
GrosseWerder




Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grosse Werder

PostWysłany: Wto 11:57, 09 Cze 2009    Temat postu:

Zastanawia mnie wielkość pojazdów dokonujących przewozów. Na liniach zamiejskich miały jeździć autobusy, a nie minibusy. Jestem ciakawy ilu pasażerów może przewieźć taki bus zgodnie z jego rejestarcją, czyli nie łamiąc prawa i dbając o bezpieczeństwo przewożonych ludzi.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowy-staw.cba.pl
Administrator



Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Staw

PostWysłany: Wto 12:16, 09 Cze 2009    Temat postu:

. napisał:
Kierowcy busów uczeni byli chyba do przewożenia warzyw na targ a nie ludzi.


Na powyższych zdjęciach widać napis na busie "Przewóż osób i towarów", więc cytowane stwierdzenie może być prawdziwe Very Happy

Od siebie dodam, że w zeszłym tygodniu miało miejsce następujące zdarzenie... Bus stał na przystanku i dopiero co otworzyły się drzwi. Pasażerowie zaczęli wysiadać. W tym samym czasie pewna Pani, w dość sporej odległości, zaczęła przechodzić na drugą stronę ulicy. Ledwo doszła do połowy jezdni, gdy tuż za jej plecami, prawie po piętach przejechał bus Latochy. Pani przechodząca przez jezdnię była w wielkim szoku, bo nie wiedziała, czy ma iść dalej, czy zawrócić. Złapała się za ucho, bo jak potem stwierdziła myślała, że je bus otarł. Dodam, że obserwując tą sytuację wina była w 100% po stronie kierowcy, bo kto rusza niemalże z piskiem opon widząc, że na jezdni jest człowiek i do tego starsza kobieta. Czy aż tak bardzo był spóźniony na kolejny przystanek, że trzeba było ryzykować życie mieszkańca Nowego Stawu? Całe zdarzenie woła o pomstę do nieba. Cieszę się, że nie mam okazji korzystać z usług firmy Latocha i współczuję tym, którzy niestety czynić to muszą. Jeśli jako pasażerowie macie "przyjemność" oglądać takie sytuacje to naprawdę współczuję.

Czekamy na kolejne Wasze opinie. Wyraźcie swoje niezadowolenie lub pozytywne opinie (jeśli takie są).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nowy-staw.cba.pl dnia Wto 12:17, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nowystaw.fora.pl Strona Główna -> Rozmowy na temat... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 1 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin